Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u echter niet tevreden, dan vragen wij u ons dit te laten weten. Wij doen dan ons best om u weer tevreden te stellen. Het gaat hierbij niet alleen om een min of meer ernstige tekortkoming ( klacht ) maar ook elke vorm van aanbeveling die u ons kunt geven waardoor wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. U kunt uw klacht mondeling, schriftelijk, per post of per e-mail bij ons indienen. Wij zullen deze klacht vastleggen en binnen 5 dagen aan u bevestigen. Tevens ontvangt u binnen 3 weken van ons een inhoudelijke reactie. Vindt u dat wij niet naar uw tevredenheid op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u contact opnemen met de volgende onafhankelijke klachteninstantie:
Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG DEN HAAG, telefoon 0900-3552248, e-mail info@kifid.nl; www.kifid.nl